GEZE Insights

Nadanie produktom GEZE namacalnego charakteru – lub: dlaczego wciąż bierzemy udział w targach

Czwartek, 18 stycznia, kiedy docieramy na teren wystawy o godz. 13:00 w Monachium jest szary, deszczowy i zimny dzień. W momencie dotarcia do stoiska GEZE w hali nr 2 wszystko zmienia swoje oblicze. Tutaj panuje jasność, nowoczesność i otwartość – zupełne przeciwieństwo aury za oknem. Dominuje kolor żółty. Obecność wielu odwiedzających i ożywione rozmowy pomagają stworzyć przyjemną, niemal rodzinną atmosferę.

Na równi z klientami i partnerami GEZE

Z pośród tłumu podchodzi do nas Peter Rürup, który właśnie żegna się z grupą gości z Azji, i uśmiecha się: „Wiesz, za każdym razem zadajemy sobie to samo pytanie: czy powinniśmy wystawiać się na BAU? Czy to naprawdę warte zachodu? Znamy przecież naszych klientów i możemy do nich dotrzeć również za pośrednictwem naszych działań reklamowych. Ale rozejrzyj się! To jest świetna zabawa, nasze uczestnictwo w nich jest niezwykle istotne dla naszych partnerów oraz obecnych i przyszłych klientów”. A Peter Rürup na pewno wie, co mówi. Dołączył do GEZE 13 lat temu i w ciągu swojej kariery zawodowej brał udział w wielu targach.

GEZE na BAU w Monachium – niezaprzeczalne fakty

  • 250 000 odwiedzających targi, w tym ok. 85 000 spoza kraju
  • 514 m2 przestrzeni targowej
  • ponad 90 spotkań z konsultantami na stoisku GEZE
  • ponad 400 zagranicznych gości uczestniczących w wieczorze dla klientów międzynarodowych

Nadanie produktom GEZE namacalnego charakteru

„Nasi klienci chcą doświadczyć naszych produktów i „uchwycić” je w najpełniejszym tego słowa znaczeniu. To niesamowicie ważne. Jako otwarta firma szukamy bezpośredniego kontaktu. Dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać z każdym, kto jest zainteresowany naszymi usługami. To jedyna metoda zdobywania wiedzy! „Naprawdę rozumiemy potrzeby naszych klientów, wiemy, czego chce rynek, a także widzimy, czego nasi klienci mogą w rzeczywistości nie zrozumieć. Na tym właśnie polegają targi – na bezpośrednim kontakcie z naszymi klientami”.

Jesteśmy firmą otwartą, przejrzystą i przystępną. Wszyscy są tu mile widziani!

Peter Rürup, Menedżer ds. Przedsprzedaży w GEZE

Obecnie możliwa jest integracja produktów w środowisku wirtualnym przy użyciu okularów VR – zaprezentowanie ich w atrakcyjny sposób, jednak „my jesteśmy praktykami i rozmawiamy z praktykami”. To oni używają tego produktu. Chcą sami otworzyć drzwi przesuwne, aby poczuć jakość naszych produktów. To mogę tutaj zaoferować”, mówi Peter Rürup.

Test praktyczny: atrakcje targowe GEZE

To zawsze naprawdę ekscytujące, kiedy nasze produkty i usługi są faktycznie testowane przez odwiedzających. „Tylko w ten sposób możemy się dowiedzieć, czy naprawdę trafiliśmy w sedno naszych tzw. atrakcji targowych”. Nie ma nic gorszego od pomijania rynku – lub wzbudzenia fałszywych oczekiwań”, mówi Peter Rürup. Dwie z najważniejszych atrakcji, które zaprezentowaliśmy na targach, dały początek wielu dyskusjom. Nowy napęd ECdrive T2 i automatyczny samozamykacz SoftClose to hity dla naszych klientów.

To był mój pierwszy raz na BAU – i byłem więcej niż podekscytowany jakością i wyglądem SoftClose. To jest dokładnie to, czego potrzebujemy do naszych podziemnych garaży.

Dyrektor ds. Operacyjnych międzynarodowej spółki zarządzającej obiektami

Internacjonalizacja i cyfryzacja – oto siły napędowe naszego przemysłu

Jeśli zapytasz tego doświadczonego eksperta branżowego o szczególne cechy tych targów, to jego odpowiedź będzie oczywista: „Rozejrzyj się. Odwiedziła nas ogromna liczba międzynarodowych gości, na skalę nieporównywalną z poprzednimi latami. I oczywiście, wszyscy mają obsesję na punkcie cyfryzacji”.

GEZE na targach BAU w Monachium – miękkie fakty

  • 6000 bananów z marką GEZE
  • 3700 toreb GEZE dla odwiedzających
  • 5500 paczek gum owocowych GEZE
Oferta produktów międzynarodowych prezentuje nasze portfolio dostosowane dla wielu rynków.

Międzynarodowe targi budowlane BAU: oferta produktów międzynarodowych prezentuje nasze portfolio dostosowane dla wielu rynków. © GEZE GmbH

Również tutaj GEZE jest w czołówce z GEZE Cockpit. Jednak Rürup jest realistą i prawdziwym praktykiem. „Pomagamy kształtować rozwój cyfrowy w naszej branży – ale musimy ciągle powracać do pytania, czy rzeczywiście przynosi on korzyści. Istnieje cienka granica między prawdziwym pożytkiem a sztuczką”. GEZE ma przewagę nad wieloma konkurentami, ponieważ działamy w branży od dawna i nauczyliśmy się rozróżniać prawdziwe trendy od faz przejściowych. Ale ważne jest również, aby nie stracić kontaktu i pozostać innowacyjnym i dynamicznym. „Jak wiadomo, CEBIT został wycofany, ponieważ każda branża oferuje teraz swoje własne targi cyfryzacji. W fazie planowania są także targi BAU digital”. A na pytanie, czy tam będzie, odpowiada: „Zobaczymy”. Ale nie ma wątpliwości: Będzie.

Peter Rürup objaśnia na filmie najważniejsze atrakcje targów